Retki Rajaniemelle 30.5-3.6.2016

Lähdimme porukalla kohti Rajaniemeä, Virroille. Aamu oli kaunis, linja-auto asemalla oli virkeitä eläkeläisiä odottamassa linja-autoa. Matkaan päästiin n.klo 9.00 maissa, matka kesti nelisen tuntia, pysähdyimme kerran matkalla jaloittelemaan. Perillä meitä odotti tervetuliaskahvi jonka jälkeen pääsimme tutustumaan paikkaan. Aamut alkoi aamupalalla joka oli tosi runsas ja päivän mittaan oli kaikkea kivaa yhteistä ohjelmaa. Meillä oli oma ohjaaja, Airi, joka keksi meille tekemistä. Iltaisin oli arpajaisia, Bingoakin päästiin kokeilemaan ja tanssiakin oli.

Enonkosken eläkkeensaajat tulivat yhdeksi illaksi meidän seuraksi ja oli mukavaa. Juhani Viita juonsi sen illan. Saimme esittää pari kappaletta rivitanssia vieraille.
Rantasauna lämpesi iltapäivisin, päästiin saunaan ja uimaan, veden lämpötila oli 22 joten sinne pystyi menemään aamoin illoin.
Meillä oli mahdollisuus saada tukanleikkuuta, hierontaa ja jalkahoitoa.
Lähdimme retkelle yhtenä päivänä, kävimme Killinkoskella entisessä nauha tehtaassa sekä tutustuttiin Virtain Eläkkeensaajiin Virtain torilla, nopeimmat ehtivät myös shoppailemaan.

Koko viikon oli tosi mahtavat ilmat ja saimme hyvää kohtelua sekä ruokaa, ja aika meni nopeasti. Grillasimme makkaraa ja paistettiin lättysiä. Perjantai aamusta lähdimme aamiaisen jälkeen kohti kotia ja kaikilla oli mukava ja levännyt olo. Tulomatkalla vielä pysähdyimme Ideaparkissa ihmettelemässä.

Hyvää kesää kaikille ja isot kiitokset osallistujille